ADINDA, NIA, 1502020059 (2019) ANALISIS KINERJA PELAYANAN PUBLIK PADA KANTOR CAMAT MERDEKA. Skripsi thesis, UNIVERSITAS QUALITY.
Text
SAMPUL.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (3MB) |
|
Text
ABSTRAK.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (244kB) |
|
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (240kB) |
|
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (324kB) |
|
Text
BAB III-V.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution. Download (452kB) |
|
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (221kB) |
Abstract
Tujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui apakah kinerja pelayanan publik pada Kantor Camat Merdeka sudah berjalan dengan baik atau belum berjalan dengan baik. Analisis Kinerja Pelayanan Publik Pada Kantor Camat Merdeka menggunakan kelima indikator tangibles/bukti nyata, reliability/keandalan, responseveness/ketanggapan, assurance/jaminan, dan empathy/empati dengan hasil perolehan persentase rata-rata sebesar 69,2% dimana dalam kategori sangat setuju.
Item Type: | Thesis/Skripsi (Skripsi) | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Uncontrolled Keywords: | Performance, Public Services | ||||||||||||
Subjects: | 600 Technology and Applied Sciences > 650 Business > 658 General Management > 658.8 Marketing, Management of Distribution | ||||||||||||
Divisions: | Fakultas Ekonomi > Prodi Manajemen | ||||||||||||
Contributors: |
|
||||||||||||
Department: | Menajemen | ||||||||||||
Depositing User: | Mar'atul Qibtiyyah | ||||||||||||
Date Deposited: | 20 Jan 2020 04:49 | ||||||||||||
Last Modified: | 18 Nov 2020 03:23 | ||||||||||||
URI: | http://portaluniversitasquality.ac.id:55555/id/eprint/82 |
Actions (login required)
View Item |